Friday 19 August 2016

ilmu mata

"Nikmat apa yang masih kamu dustakan ?sesungguhnya  mereka alpa dan sombong dengan nikmat yang telah diberikan . "
Yang ni la yg selalu aku pikir dan yg terllintas dalam otak :) Adakah aku termasuk dalam golongan yg rugi yg selalu lupa akan kebesaraan Allah s.w.t .
Dugaan dan ujian silih berganti tapi aku rasa manusia kat syria/palestine lagi terseksa ujian mereka .

2016 kembali buat rujukan tempat familiar itu , banyak sangat memori tercipta ahaks ! dekat situ la jumpa perbagai masyarakat , harap pakcik2 & makcik2 yg selalu borak walaupun tiap kali datang berlainan begitu juga mereka kot :) sihat walafiat lagi .

rasa 2016 inilah paling rare sekali , 4 pagi emergency ke sana . Mana2 doktor 'oncall' @ tidak anda memang hebat bukan disebabkan bidang kerja tapi sebab kamu semua tahu erti tanggung jawab .

Sampai bila x pasti , ikut rentak dan lalui dengan selamba hahaha
ubat dah bertukar tergerak nak cari info dan kesan ,hurmm dia punya isi kandungan buat aku menghargai
http://patient.info/medicine/fusidic-acid-eye-drops-fucithalmic  .

terima kasih terima aku datang sini lagi dan lagi ,dari aras 4 turun aras 3 plak . Itu adalah Hospital Selayang .


hehe #bbyhanis pon ada story emergency kat hospital cameron highland .


No comments:

Post a Comment

kisah petang2 dgn little H

setelah sekian lama x jengah sini  , byk perubahan . Plng best dah ada fastfood yg bdk ni suka . Ni sah2 bdk kecil  akan ajak tiap2 khamis u...