Tuesday, 13 June 2017

no.giliran belum naik mari coret2

oh begini rupanya cara nk minta surat pengesahan yg kita kje dgn kompeni ni..
Alahai kenapa merumitkan keadaan... rasa dah hantar email 2 mggu lepas. Tgk x de respon try calling ... hurmm ok ada sop. .tp kenapa x balas email walaupon cnfm kamu dept.hr dah terima email tu... sangka baik je la. Mgkin terlampau bz sgt handle staff milion kot.
 Kesimpulan kena tunggu lagi utk beberapa hari lg.. sempat dgn x sempat la nak dpt surat paling berharga tu.
Sabar itu indah sgt , yg dok tadah telinga tu aku. Layan kan je la birokrasi mereka ni .

Bila tiba hari raya🎶🎶🎶🎶..... semua gov staff dpt berkepuk2 bonus.. untung + murah rezeki mereka yg kje under gov ni.
yg swasta nasib la dpt kompeni baik ngan x baik je. Kalau x mampu tgk melihat memandang😩 mereka yg berhu hu hu .


Angkat kaki silang jadikan mimpi siang be like real 😃😃
... 
Salam ya ramadhan 



No comments:

Post a Comment

sebutir untuk sup tulang

 percubaan pertama nak test supplement lain selain "ternakan susu" . so far ok tp bila nak cari stok calcium asyik 'stok out...